MURAH...HASIL TINGGI....

UNTUK TEMPAHAN & DAFTAR PENGEDAR CALL : ZUL - 012-2213582, EMAIL : zuljscalibre@gmail.com



Tuesday, January 11, 2011

HASIL MENAKJUBKAN








Terkejut saya lihat pokok bunga selepas menggunakan Js calibre..sungguh menakjubkan...





  



Saya tak sangka hasil kacang buncis dan kacang panjang saya 3 kali ganda dari biasa....pada mulanya pokok kacang saya kene banjir habis rosak..bila try guna js alhamdulillah pulih & hasil berlipat kali ganda...- En Din - Simpang Renggam, Johor

 Lihat buah kelapa sawit ini besar-besar...pada dulunye masa umur pokok 5 tahun xda buah sangat .....kebun saya seluas 3 ekar cume dapat 100 - 200kg sbln...pegawai pertanian sarankan tebang semua pokok n tanam lain...tapi saya try guna JS Calibre..terkejut saya dlm sebulan dah nampak pemulihan...nila hasilnya...sekarang dah leh dpt 2-4 tan sebulan...hampir 90 % pokok sama macam ni..- En Adnan - Simpang Renggam, Johor.













































SEBELUM & SELEPAS MENGGUNAKAN

PERBEZAAN SAIZ PERIA KATAK

Ni perbezaan buah peria katak...yang kecik tu xgune Js calibre n yang besar tu gune Js....






























UNTUK TEMPAHAN & DAFTAR MENJADI PENGEDAR BOLEH HUBUNGI
ZULKIFLI    -    012-2213582 

1 comment: